Tuesday, July 27, 2010

Selipar Crock ada kalimah Allah??

Lihat. Ini adalah selipar crocs yang biasa. Boleh didapati di mana-mana. Di Uptown, Downtown ataupun Mid Valley mahupun pasar malam Kota Tinggi . Cuma yang tak sahih sama ada yang ini version yang original ataupun tidak. Aku pown kurang arif untuk menentukannya. Aku tidak memiliki crocs ini versi tiruan atau original.



ku tak tahu lah sama ada orang lain dah perasan ni lama atau tidak. Tapi aku cuma nak berkongsi. Kalau ini betul, jom kita jauhkan. Baiklah. Mari kita zoomkan sedikit bahagian kasut ini.

A

Zoom lagi. Bagi nampak dia punya buaya. Buaya darat atau sungai aku tak pasti.



Dekat lagi.. Lihat !



Nauzubillah ! Mintak dijauhkan. Apa kata kawan-kawan semua semak kasut yang korang ada. Betul tak benda ni? Aku pown tak pasti. Hanya mahu berkongsi.Sama-samalah kita menjauhi benda ni.




rimba cyber : nak pakai boleh..tapi kena padam n buang logo tu..

sumber: budakkampungonline.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Vaccine covid-19 berjaya dihasilkan

  Rusia dakwa berjaya hasilkan vaksin Covid-19 Moscow: Rusia mendakwa menjadi negara pertama berjaya menghasilkan vaksin Covid-19 dan menama...