Wednesday, August 5, 2020

MISTERI KATE YUP

SIAPA KATE YUP??? MANA DIA??

kisah seorang you tuber mukbang yg penuh misteri akan keberadaanya.


adakah cerita kate yup ini hanya propaganda yang sengaja dibuat-dibuat bagi mendapatkan lebih banyak keuntungan.

kisah seperti kate yup ini pernah berlaku sebelum ini dari youtuber barat, lakonan semata-mata bagi mendaptakan lebih banyak view dan subcriber.

kisah ini menarik bagi peminat-peminat kisah-kisah  misteri, mencari apa sahaja maksud maksud tersirat yang berlaku disebalik rakam video yang dibuat. betul atau tidak hanya pemilik video sahaja yang tahu.

kisah kate yup ini masih lagi menjadi tanda soal bagi peminat peminat tegar youtuber kate yup.

MARI KITA LIHAT KISAH-KISAH YANG PERNAH BERLAKU SAMA SEPERTI KISAH KATE YUP.

  1. LONELYGIRL15 Jessica Lee Rose as Bree Avery (a.k.a. lonelygirl15), 

lonelygirl15 adalah siri web yang berlangsung dari 16 Jun 2006, hingga 1 Ogos 2008. Ia dilancarkan pada hari-hari awal YouTube, hanya 16 bulan selepas platform video masuk ke dalam talian. Mula-mula berpura-pura menjadi buku harian atau vlog YouTube yang asli, rancangan itu mendapat perhatian media yang luas ketika ia ditayangkan sebagai fiksyen pada bulan September 2006. [1] Ia dimulakan dengan kehidupan biasa seorang remaja perempuan, kemudian rancangan itu beralih ke kisah pelik yang menggambarkan hubungannya dengan amalan rahsia tersembunyi dalam keluarganya, dan termasuk kehilangan misteri ibu bapanya setelah dia enggan menghadiri upacara "rahsia" yang ditentukan oleh pemimpin kultus keluarga. kisah youtuber lonelygirl15 ini mmenjadi perhatian ramai pihak, sehingga ramai yang mencari keberadaan beliau. namun setelah disiasat, kisah lonelygirl15 ini HANYALAH LAKONAN yg diciptakan oleh Mesh Flinders, seorang penulis skrip dan pembuat filem dari Marin County, California, Miles Beckett,

2- marina joyce
seorang you tuber yang juga misteri sama seperti kisah kate yup . you tuber yang mulka dibuat PADA thun 2015, peminat2 marina melihat perubahan pada marina apabila semua you tube marina seakan2 ada sesuatu yang misteri, marina menjadi semakin kurus. banyak spekulasi yang dibuat oleh peminat2 marina.
Pada bulan Julai 2016, teori konspirasi dan desas-desus mengenai Marina Joyce tersebar di YouTube bahawa dia tiba-tiba dan perlahan-lahan berubah dan sepertinya terpaksa membuat video YouTube. Ramai yang percaya bahawa dalam videonya "DATE ​​OUTFIT IDEAS", dia tampak sangat dipaksa, takut, dan kelihatannya telah dicederakan. Namun dinafikan oleh marina apabila spekulasi ini menjadi tergempar. sehingakan marina joyce diberitakan telah hilang selama 10 hari.

London (CNN) Polis London mengesahkan Sabtu bahawa Marina Joyce, YouTuber berusia 22 tahun yang hilang selama 10 hari, telah dijumpai dan "selamat dan sihat." Joyce, yang tinggal di utara London, kali terakhir dilihat pada 31 Julai dan dilaporkan hilang pada 7 Ogos. Pada hari Jumaat petang, polis meminta bantuan untuk mencari Joyce.


No comments:

Post a Comment

Vaccine covid-19 berjaya dihasilkan

  Rusia dakwa berjaya hasilkan vaksin Covid-19 Moscow: Rusia mendakwa menjadi negara pertama berjaya menghasilkan vaksin Covid-19 dan menama...